Про мене

Павлюк Олена Вітаївна, вчитель соціальних дисциплін.
Народилася у місті Рівному, у 2007 році закінчила Рівненську загальноосвітню школу І-ІІІ ст. №24 та вступила до Рівненського державного гуманітарного університету на Історико-соціологічний факультет, спеціальність "Історія.Право".

За час навчання в університеті активно займалась громадською, культурною та науковою роботою результатом якої став захист наукової роботи та отримання диплома "Магістра" з відзнакою.

Відразу після навчання у вересні 2012 року розпочала свою роботу у Рівненській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №28, спершу на посаді педагога-організатора, згодом, через рік - вчителя історії.

Сьогодні я навчаю соціальних дисциплін у інноваційній приватній школі Thinkglobal Намагаюсь виховати та навчити громадянсько активного та відповідального, небайдужого громадянина України, який визнає загальнолюдські та національні цінності й керується ними у власній поведінці, з високим патріотичним почуттям приналежності до власної країни та до її історичних, політичних і культурних цінностей, зорієнтованим на демократичні пріоритети й злагоду в суспільстві, толерантного до різних поглядів, релігій, звичаїв і культур, здатної порозумітися з іншими людьми задля досягнення суспільно-значущих цілей.


Проблемна тема: Формування патріотичної особистості з  почуттям приналежності до власної країни та до її спільних історичних, політичних і культурних цінностей на уроках історії.


Форми і методи роботи щодо посилення пізнавального інтересу учнів до історії.
Якщо взяти за основу зміни особистісних особливостей учнів, то в своїй роботі, у напрямку посилення пізнавального інтересу учнів до історії, перш за все беру до уваги, що учні основної школи та старшої школи мають зовсім різну підготовки, виходячи з їх віку.
Рівень розвитку особистості дитини в основній школі показує - дитина ще не має власних поглядів, але вже може відповідально відноситися до навчальної діяльності, що передбачає у сфері викладання реалізацію мети: допомогти дитині не втратити інтерес до навчання, як найбільше дати йому в плані розвитку його, як учня, надати приклади добрих вчинків, а також уявлень, які необхідно засуджувати, тобто світоглядних, людських цінностей.
У старших класах новий рівень розвитку особистості, коли складаються компетентності учнів, їх більш усвідомлене відношення до навчання, намагання знайти та розвивати свої інтереси, відбувається вибір майбутньої професії. Все це вимагає створювати для учнів навчальні ситуації, вирішуючи які їм буде важливо мати свою точку зору, вибирати та вміти відстоювати її, бути толерантним до опонента, вміти цивілізовано вести себе в будь-якій ситуації.
           

        



Немає коментарів:

Дописати коментар